Budżet - archiwum

Uchwała Nr VII/37/2007 Rady Gminy Rojewo z dnia 18 czerwca 2007 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr IV/15/2007 Rady Gminy Rojewo z dnia 05 lutego 2007 r. dotyczącej uchwalenia budżetu na 2007 rok

Uchwała Nr VII/37/2007
Rady Gminy Rojewo
z dnia 18 czerwca 2007 r.

w sprawie zmiany Uchwały Nr IV/15/2007 Rady Gminy Rojewo
z dnia 05 lutego 2007 r. dotyczącej uchwalenia budżetu na 2007 rok

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 zm.: Dz. U. z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004r. Nr 116, poz. 1203; z 2005r. Nr 172, poz. 1441 i Nr 175, poz. 1457, z 2006r. Nr 17, poz. 128 zm.: Dz. U. z 2006 r. Nr 181, poz. 1337 oraz z 2007 r. nr 48, poz. 327) oraz art. 165, 173, 184, 188 i 195 Ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 249, poz. 2104, zm.: Dz. U. Nr 169, poz. 1420; z 2006r. Nr 45, poz. 319 i Nr 104, poz. 708, Nr 187, poz. 1381, Nr 170, poz. 1217 i poz. 1218, Nr 249, poz. 1832)

Rada Gminy
uchwala, co następuje:

w Uchwale Nr IV/15/2007 Rady Gminy Rojewo z dnia 05 lutego 2007 r. zmienionej Uchwałą Nr V/21/2007 r. oraz Zarządzeniem Nr 7/2007 Wójta Gminy Rojewo z dnia 10 maja 2007 wprowadza się następujące zmiany:
§ 1.1. Dochody budżetowe w kwocie - 9.163.514,00 zł
- zmniejsza się o kwotę - 1.238,00 zł
- zwiększa się o kwotę - 20.206,00 zł
- dochody po zmianie wynoszą - 9.182.482,00 zł
(zgodnie z załącznikiem nr 1)
w tym:
a) dotacje na zadania zlecone związane z realizacją zadań z
zakresu administracji rządowej b/z - 1.721.006,00 zł
b) dotacje na zadania powierzone realizowane na podstawie
porozumień b/z - 1.000,00 zł
c) subwencja ogólna w kwocie - 4.012.815,00 zł
- zmniejsza się o kwotę - 1.238,00 zł
- subwencja ogólna po zmianie wynosi - 4.011.577,00 zł
z tego:
- część równoważąca w kwocie - 39.665,00 zł
• zmniejsza się o kwocie - 1.238,00 zł
• część równoważąca po zmianie wynosi - 38.427,00 zł
- część oświatowa b/z - 2.980.721,00 zł
- część podstawowa b/z - 992.429,00 zł

2. Wydatki budżetowe w kwocie -10.419.680,00 zł
- zmniejsza się o kwotę - 1.238,00 zł
- zwiększa się o kwotę - 20.206,00 zł
- wydatki po zmianie wynoszą -10.438.648,00 zł
(zgodnie z załącznikiem nr 2)
w tym:
a) wydatki majątkowe w kwocie - 1.831.860,00 zł
- zmniejsza się o kwotę - 85.000,00 zł
- zwiększa się o kwotę - 57.000,00 zł
- wydatki majątkowe po zmianie wynoszą - 1.803.860,00 zł
(zgodnie z załącznikiem nr 3)
b) wydatki bieżące - 8.614.582,00 zł
z tego:
• wynagrodzenia i pochodne - 4.425.387,00 zł
• dotacje w kwocie - 55.000,00 zł
• obsługa długu publicznego - 40.000,00 zł

§ 2. Deficyt budżetowy w kwocie 1.256.166,00 zł zostaje bez zmian, a sfinansowany będzie:
- wolnymi środkami w kwocie - 135.027,00 zł
- przychodami z tytułu kredytów i pożyczek - 1.121.139,00 zł

§ 3. Określa się limit zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek zaciąganych na:
- sfinansowanie przejściowego deficytu do kwoty - 400.000,00 zł
- sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie - 1.121.139,00 zł

§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 czerwca 2007 12:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 612
26 czerwca 2007 12:55 Administrator - Zmieniono treść dokumentu
26 czerwca 2007 12:53 Administrator - Zmieniono treść dokumentu
Zatrzymaj banner przewijany