Uchwały Rady - archiwum

Uchwała Nr III/12/2006 Rady Gminy Rojewo z dnia 29 grudnia 2006r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXX/211/2005 Rady Gminy Rojewo z dnia 30 grudnia 2005r. dotyczącej uchwalenia budżetu na 2006 rok

Uchwała Nr III/12/2006
Rady Gminy Rojewo
z dnia 29 grudnia 2006r.

w sprawie zmiany Uchwały Nr XXX/211/2005 Rady Gminy Rojewo
z dnia 30 grudnia 2005r. dotyczącej uchwalenia budżetu na 2006 rok

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 zm.: Dz. U. z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004r. Nr 116, poz. 1203; z 2005r. Nr 172, poz. 1441 i Nr 175, poz. 1457 oraz z 2006r. Nr 17, poz. 128) oraz art. 165, 173, 184, 188 i 195 Ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 249, poz. 2104, zm.: Dz. U. Nr 169, poz. 1420; z 2006r. Nr 45, poz. 319 i Nr 104, poz. 708)
Rada Gminy
uchwala, co następuje:
W Uchwale Nr XXX/211/2005 Rady Gminy Rojewo z dnia 30 grudnia 2005r. zmienionej Uchwałą Nr XXXI/219/2006 Rady Gminy Rojewo z dnia 30 stycznia 2006r., Zarządzeniem Nr 3/2006 z dnia 10 lutego 2006r.; Uchwałą Nr XXXII/222/2006 Rady Gminy z dnia 29 marca 2006r.; Uchwałą Nr XXXIII/229/2006 Rady Gminy z dnia 28 kwietnia 2006r.; Zarządzeniem Nr 14/2006 Wójta Gminy z dnia 18 maja 2006r.; Uchwałą Nr XXXIV/231/2006 Rady Gminy z dnia 26 czerwca 2006r.; Zarządzeniem Nr 26/2006 Wójta Gminy z dnia 17 lipca 2006r.; Uchwałą Nr XXXV/238/2006 Rady Gminy z dnia 11 września 2006r. oraz Zarządzeniem Nr 35/2006 Wójta Gminy z dnia 28 września 2006r.; Uchwałą Nr XXXVI/246/2006 Rady Gminy z dnia 23 października 2006r.; Zarządzeniem Nr 38/2006 Wójta Gminy z dnia 13 listopada 2006r.; Zarządzeniem Nr 40/2006 Wójta Gminy z dnia 23 listopada 2006r. oraz Zarządzeniem Nr 41/2006 Wójta Gminy z dnia 12 grudnia 2006r. wprowadza się następujące zmiany:

§ 1
1. Dochody budżetowe w kwocie - 9.774.596,00 zł – zwiększa się o kwotę - 392,00 zł – dochody po zmianach wynoszą - 9.774.988,00 zł (zgodnie z załącznikiem nr 1)
w tym:
a) dotacje na zadania zlecone związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej w kwocie - 2.054.708,00 zł – zwiększa się o kwotę - 392,00 zł – dotacje po zmianach wynoszą - 2.055.100,00 zł (zgodnie z załącznikiem nr 2)
b) dotacje celowe przekazane gminie na zadania realizowane na podstawie porozumień, umów między jednostkami samorządu terytorialnego – bez
zmian – 225.000,00 zł
c) dotacje na zadania powierzone realizowane na podstawie porozumień – bez zmian - 1.000,00 zł
d) subwencja ogólna – bez zmian - 3.649.069,00 zł z tego:
- część oświatowa – bez zmian - 2.757.567,00 zł
- część wyrównawcza - bez zmian - 848.397,00 zł
- część równoważąca - bez zmian - 26.690,00 zł
- uzupełnienie subwencji ogólnej dla jst - 16.415,00 zł
2. Wydatki budżetowe w kwocie - 10.812.916,00 zł - zmniejsza się o kwotę – 118.991,00 zł - zwiększa się o kwotę - 2.883,00 zł - wydatki po zmianie wynoszą - 10.696.808,00 zł (zgodnie z załącznikiem nr 3)
w tym:
• wydatki majątkowe w kwocie - 1.608.217,00 zł – zmniejsza się o kwotę - 116.500,00 zł – wydatki majątkowe po zmianie wynoszą - 1.491.717,00 zł (zgodnie z załącznikiem nr 4)
• wydatki bieżące wynoszą - 9.204.699,00 zł z tego:
- wynagrodzenia i pochodne - 4.238.112,00 zł
- dotacje bez zmian w kwocie - 55.000,00 zł
- obsługa długu publicznego – bez zmian - 35.000,00 zł § 2
Deficyt budżetowy w kwocie 1.038.320,00 zł zostaje zmniejszony o kwotę 116.500,00 i po zmianie wynosi 921.820,00 zł, a finansowany będzie:
- wolnymi środkami w kwocie – 322.501,00 zł
- przychodami z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie – 599.319,00
(zgodnie z załącznikiem nr 5)
§ 3
Wykonanie uchwały zleca się Wójtowi Gminy Rojewo.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uzasadnienie

Zmiany wprowadzone do budżetu na podstawie Uchwały Nr III/12/2006 Rady Gminy Rojewo spowodują zmniejszenie wydatków budżetowych o kwotę 116.500,00 zł oraz zmniejszenie deficytu budżetowego o kwotę 116.500,00 zł, który po zmianie będzie wynosił 921.820,00 zł oraz zwiększenie dochodów i wydatków o kwotę 392,00 zł. Zmniejszenie dotyczy planowanych wydatków majątkowych, a są to:
1. Modernizacja hydrofornii – dobudowa 1 filtra – planowana kwota 37.000,00 zł.
2. Podłączenie bloków w Jezuickiej Strudze z oczyszczalnią – planowana kwota 79.500,00 zł.
Powyższe zadania nie mogą być realizowane w roku 2006 ze względu na zbyt małe środki finansowe, jakie zaplanowano na w/w zadania. Na powyższe ogłoszono przetargi a złożone oferty w znacznym stopniu przekraczały zaplanowane środki. Wobec powyższego przetargi zostały unieważnione z tej uwagi, że najniższa cena oferowana była wyższa od kwoty, którą można było przeznaczyć na przedmiot zamówienia.
Zwiększenie dochodów i wydatków o kwotę 392,00 zł dotyczy działu 852 – Pomoc społeczna, rozdział 85278, jest to dotacja celowa z przeznaczeniem na obligatoryjną pomoc pieniężną dla rodzin rolniczych, których gospodarstwa zostały dotknięte suszą w 2006r. Pozostałe zmiany wprowadzone do budżetu polegające na przeniesieniu środków pomiędzy działami, rozdziałami, paragrafami zostały dokonane w celu prawidłowej realizacji budżetu.


___________________
wytworzył: Agnieszka Nieckarz
wprowadził: Krzysztof Górny

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 stycznia 2007 10:54
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 596
08 stycznia 2007 10:56 Administrator - Dodano załącznik
08 stycznia 2007 10:54 Administrator - Zmieniono treść dokumentu
Zatrzymaj banner przewijany