Uchwały Rady - archiwum

Uchwała Nr 149/2004

Uchwała Nr XX/149/2004
Rady Gminy Rojewo
z dnia 29.12.2004r.


w sprawie uchwalenia budżetu na 2005 rok

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 zm.: Dz. U. z 2002r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. 1806, Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568, Dz. U. z 2004r. Nr 102 poz. 1052, Nr 116 poz. 1203 oraz art. 109,116,124,128 i 134 ustawy z dnia 26 listopada 1998r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003r. Nr 15 poz. 148 zm.: Dz. U. z 2003r. Nr 45 poz. 391, Nr 65 poz. 594, Nr 96 poz. 874, Nr 166 poz. 1611, Nr 189 poz. 1859, Dz. U. z 2004r. Nr 121 poz. 1264, Nr 123 poz. 1290, Nr 210 poz. 2135)
Rada Gminy
uchwala, co następuje
§ 1
1. Określa się prognozowane dochody budżetu gminy na kwotę - 7.429.968,00 zł w tym:
a) dochody własne w kwocie - 2.678.088,00 zł b) subwencja ogólna w kwocie - 3.467.380,00 zł c) dotacje w kwocie - 1.284.500,00 zł 2. Prognozowane dochody według działów klasyfikacji budżetowej i ważniejszych źródeł pochodzenia określa załącznik nr 1.
§ 2
1. Określa się wydatki budżetu gminy na kwotę - 8.558.764,00 zł w tym:
- wydatki bieżące w kwocie - 7.165.764,00 zł – wydatki majątkowe w kwocie - 1.393.000,00 zł 2. W wydatkach bieżących wyodrębnia się:
a) wynagrodzenia i pochodne w kwocie - 3.607.512,00 zł b) dotacje w kwocie - 56.000,00 zł c) obsługa długu w kwocie - 34.000,00 zł 3. Planowane wydatki budżetu w podziale na działy, rozdziały i paragrafy klasyfikacji budżetowej określa załącznik nr 2.
§ 3
1. Deficyt budżetowy w kwocie 1.128.796,00 zł zostanie sfinansowany przychodami z kredytów i pożyczek w kwocie 1.128.796,00 zł.
2. Spłaty zobowiązań długoterminowych oraz sfinansowanie deficytu według źródeł i kwot określa załącznik nr 3.
Plan przychodów i rozchodów budżetu przedstawia się następująco:
- przychody – 1.782.056,00
- rozchody – 653.260,00
§ 4
Określa się środki Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej:
1) przychody w kwocie – 20.603,00 zł 2) wydatki w kwocie – 41.067,00 zł (według załącznika nr 4)
§ 5
Określa się dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami, w tym:
1) dochody w kwocie - 1.084.400,00 zł 2) wydatki w kwocie - 1.084.400,00 zł (według załącznika nr 5)
Dochody realizowane przez gminę z tytułu zadań zleconych (wpłaty za dowody osobiste) określa się na kwotę 25.260,00 zł.


§ 6
Ustala się wielkość dotacji celowej dla Gminnej Spółki Wodnej w Rojewie w kwocie 10.000,00 zł.
§ 7
Ustala się wielkość dotacji dla:
1) Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w kwocie - 10.000,00 zł 2) Dla podmiotów nie zaliczanych do sektora finansów publicznych–46.000,00 zł
§ 8
Określa się wykaz inwestycji realizowanych przez Gminę oraz wysokość nakładów inwestycyjnych i źródła ich finansowania zgodnie z załącznikiem nr 6. Wartość kosztorysowa planowanych inwestycji – 5.079.000,00 zł w tym środki własne ujęte w budżecie – 1.393.000,00 zł.
§ 9
Prognozuje się łączną kwotę długu na koniec roku budżetowego w wysokości 1.947.401,00 zł (zgodnie z załącznikiem nr 7).
§ 10
Upoważnia się Wójta do:
1) spłat zobowiązań na kwotę - 653.260,00 zł 2) zaciągania kredytów i pożyczek na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu do kwoty - 400.000,00 zł 3) dokonywania zmian w budżecie polegających na przeniesieniach w planie wydatków między rozdziałami i paragrafami w ramach działów.
4) dokonywania lokat krótkoterminowych w miarę posiadania wolnych środków w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.
§ 11
Ustala się rezerwę ogólną w kwocie 71.000,00 zł
§ 12
Określa się kwotę dochodów 43.000,00 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz kwotę 43.000,00 zł wydatków na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
§ 13
Ustala się wielkość wydatków dla sołectw w kwocie 16.000,00 zł. Kwoty dla poszczególnych sołectw określa załącznik nr 8.
§ 14
Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2005r. i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego.



























Budżet Gminy Rojewo na 2005 rok

Do opracowania budżetu gminy na 2005 rok dochody gminy przyjęto według następujących zasad:
· podatek rolny według stawki określonej przez Radę Gminy Uchwała Nr XIX/141/2004 z dnia 29 listopada 2004r. (cena za 1 kwintal żyta 33,00 zł, od 1 ha przeliczeniowego 82,50 zł)
· podatek od nieruchomości według stawek określonych przez Radę Gminy Uchwała Nr XIX/142/2004 z dnia 29 listopada 2004r.
· podatek od środków transportowych – stawki określone Uchwałą Rady Gminy Nr XIX/144/2004 z dnia 29 listopada 2004r.
· pozostałe dochody własne przyjęto średni wzrost o 2%
· dotacje budżetowe na realizację zadań zleconych gminie z zakresu administracji rządowej przyjęto według wielkości przekazanych przez Wydział Finansowy Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
· subwencję ogólną przyjęto według wielkości otrzymanych z Ministerstwa Finansów.
Planowane kwoty wydatków ustalono na podstawie założeń do Ustawy Budżetowej Państwa na 2005 rok, które przedstawiają się następująco:
· wydatki bieżące przyjęto na poziomie wydatków zrealizowanych w 2004r.
· średnioroczny wskaźnik wzrostu wynagrodzeń przyjęto w wysokości 3%
· składka na Fundusz Pracy planowana jest w wysokości 2,45% podstawy wymiaru składek na ubezpieczenie społeczne
· wydatki majątkowe przyjęto według wieloletniego planu inwestycyjnego
· wysokość rezerwy budżetowej ogólnej przyjęto w wysokości 1% wydatków budżetowych.
Załącznik nr 1 do Uchwały
Rady Gminy Rojewo
Nr XX/149/2004 z dnia 29.12.2004r.


Dochody budżetowe na 2005 rok

Dział Rozdział § Treść Kwota
400 Wytwarzanie i zaopatrywanie w energie elektryczną, gaz i wodę 180.000,00
40002 Dostarczanie wody 180.000,00
0830 Wpływy z usług 178.500,00
0840 Wpływy ze sprzedaży wyrobów 1.500,00
700 Gospodarka mieszkaniowa 100.000,00
70005 Gospodarka gruntami i nieruchomościami 100.000,00
0470 Wpływy z opłat za zarząd, użytkowanie i użytkowanie wieczyste nieruchomości 3.000,00
0750 Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze 61.862,00
0770 Wpływy z tytułu odpłatnego nabycia prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości 35.138,00
710 Działalność usługowa 1.000,00
71035 Cmentarze 1.000,00
2020 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na zadania bieżące realizowane przez gminę na podstawie porozumień z organami administracji rządowej 1.000,00
750 Administracja publiczna 65.000,00
75011 Urzędy wojewódzkie 50.000,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami 50.000,00
75095 Pozostała działalność 15.000,00
0690 Wpływy z różnych opłat 3.000,00
0970 Wpływy z różnych dochodów 12.000,00
751 Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa 1.300,00
75101 Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa 1.300,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami 1.300,00
756 Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nie posiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem 2.370.088,00
75601 Wpływy z podatku dochodowego od osób fizycznych 2.500,00
0350 Podatek od działalności gospodarczej 2.500,00
75615 Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatków i opłat lokalnych od os. pr. i innych jednostek organizacyjnych 1.198.574,00
0310 Podatek od nieruchomości 1.102.765,00
0320 Podatek rolny 9.300,00
0330 Podatek leśny 17.047,00
0340 Podatek od środków transportowych 30.462,00
0360 Podatek od spadków i darowizn -
0370 Podatek od posiadania psów -
0500 Podatek od czynności cywilnoprawnych 34.000,00
0910 Odsetki od nieterminowych wpłat z tyt. podatków i opłat 5.000,00
75616 Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilno-prawnych oraz podatków i opłat lokalnych od osób fiz. 604.322,00
0310 Podatek od nieruchomości 46.655,00
0320 Podatek rolny 490.786,00
0330 Podatek leśny 500,00
0340 Podatek od środków transportowych 26.181,00
0360 Podatek od spadków i darowizn 20.100,00
0370 Podatek od posiadania psów 100,00
0500 Podatek od czynności cywilnoprawnych -
0910 Odsetki od nieterminowych wpłat z tyt. podatków i opłat 20.000,00
75618 Wpływy z innych opłat stanowiących dochody jednostek samorządu terytorialnego na podstawie ustaw 93.862,00
0410 Wpływy z opłaty skarbowej 30.862,00
0460 Wpływy z opłaty eksploatacyjnej 18.000,00
0480 Wpływy z opłat za zezwolenie na sprzedaż alkoholu 43.000,00
0490 Wpływy z innych lokalnych opłat pobieranych przez jednostki sam. teryt. na podstawie odrębnych ustaw 2.000,00
75621 Udziały gmin w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa 470.830,00
0010 Podatek dochodowy od osób fizycznych 435.830,00
0020 Podatek dochodowy od osób prawnych 35.000,00
758 Różne rozliczenia 3.467.380,00
75801 Część oświatowa subwencji ogólnej dla jednostek samorządu terytorialnego 2.566.165,00
2920 Subwencje ogólne z budżetu państwa 2.566.165,00
75807 Część wyrównawcza subwencji ogólnej dla gmin 871.234,00
2920 Subwencje ogólne z budżetu państwa 871.234,00
75831 Część równoważąca subwencji ogólnej dla gmin 29.981,00
2920 Subwencje ogólne z budżetu państwa 29.981,00
852 Pomoc społeczna 1.232.200,00
85212 Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego 923.000,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami 923.000,00
85213 Składki na ubezpieczenie zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej oraz niektóre świadczenia rodzinne 11.000,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami 11.000,00
85214 Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne 212.100,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami 99.100,00
2030 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin 113.000,00
85219 Ośrodki pomocy społecznej 86.100,00
2030 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin 86.100,00
900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 10.000,00
90002 Gospodarka odpadami 10.000,00
0830 Wpływy z usług 10.000,00
921 Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego 3.000,00
92109 Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby 3.000,00
0830 Wpływy z usług 3.000,00
RAZEM: 7.429.968,00














Załącznik nr 2 do Uchwały
Rady Gminy Rojewo
Nr XX/149/2004 z dnia 29.12.2004r.

Wydatki budżetowe na 2005 rok

Dział Rozdział § Treść Kwota
010 Rolnictwo i łowiectwo 567.783,00
01009 Spółki wodne 10.000,00
2830 Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji pozostałym jednostkom niezaliczanym do sektora finansów publicznych 10.000,00
01010 Infrastruktura wodociągowa i sanitacyjna wsi 460.000,00
6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych 460.000,00
01030 Izby rolnicze 12.783,00
2850 Wpłaty gmin na rzecz izb rolniczych w wysokości 2% uzyskanych wpływów z podatku rolnego 12.783,00
01036 Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 80.000,00
6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych 80.000,00
01095 Pozostała działalność 5.000,00
4170 Wynagrodzenia bezosobowe 1.000,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 1.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 3.000,00
020 Leśnictwo 8.500,00
02095 Pozostała działalność 8.500,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 8.500,00
400 Wytwarzanie i zaopatrywanie w energię elektryczną, gaz i wodę 121.349,00
40002 Dostarczanie wody 121.349,00
4170 Wynagrodzenia bezosobowe 2.000,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 18.845,00
4260 Zakup energii 65.303,00
4270 Zakup usług remontowych 15.626,00
4300 Zakup usług pozostałych 11.925,00
4430 Różne opłaty i składki 7.650,00
600 Transport i łączność 65.407,00
60016 Drogi publiczne gminne 65.407,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 19.500,00
4270 Zakup usług remontowych 26.500,00
4300 Zakup usług pozostałych 16.500,00
4430 Różne opłaty i składki 2.907,00
700 Gospodarka mieszkaniowa 124.749,00
70005 Gospodarka gruntami i nieruchomościami 124.749,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 7.280,00
4260 Zakup energii 4.109,00
4270 Zakup usług remontowych 47.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 22.360,00
4430 Różne opłaty i składki 1.000,00
6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych 43.000,00
710 Działalność usługowa 33.500,00
71004 Plany zagospodarowania przestrzennego 30.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 30.000,00
71035 Cmentarze 3.500,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 500,00
4300 Zakup usług pozostałych 3.000,00
750 Administracja publiczna 1.298.825,00
75011 Urzędy wojewódzkie 50.000,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 37.084,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 2.965,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 7.173,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 969,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 1.809,00
75022 Rady gmin 49.550,00
3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych 45.800,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 3.000,00
4410 Podróże służbowe krajowe 750,00
75023 Urzędy gmin 980.356,00
3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych 360,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 565.625,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 42.951,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 107.812,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 14.773,00
4170 Wynagrodzenia bezosobowe 9.888,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 60.735,00
4240 Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek 1.000,00
4260 Zakup energii 5.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 132.918,00
4350 Opłaty za usługi internetowe 3.600,00
4410 Podróże służbowe krajowe 18.800,00
4430 Różne opłaty i składki 4.139,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 12.755,00
75095 Pozostała działalność 218.919,00
3020 Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń 736,00
3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych 6.080,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 110.295,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 6.632,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 20.757,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 2.849,00
4170 Wynagrodzenia bezosobowe 7.500,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 21.320,00
4300 Zakup usług pozostałych 33.557,00
4430 Różne opłaty i składki 2.758,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 6.435,00
751 Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa 1.300,00
75101 Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa 1.300,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 500,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 89,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 12,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 477,00
4300 Zakup usług pozostałych 222,00
754 Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarow. 36.036,00
75403 Jednostki terenowe policji 2.000,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 2.000,00
75412 Ochotnicze straże pożarne 34.036,00
3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych 3.500,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 16.636,00
4260 Zakup energii 1.000,00
4270 Zakup usług remontowych 3.700,00
4300 Zakup usług pozostałych 4.500,00
4410 Podróże służbowe krajowe 200,00
4430 Różne opłaty i składki 4.500,00
756 Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nie posiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem 43.000,00
75647 Pobór podatków, opłat i niepodatkowych należności budżetowych 43.000,00
3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych 33.000,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 3.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 2.000,00
4430 Różne opłaty i składki 5.000,00
757 Obsługa długu publicznego 34.000,00
75702 Obsługa papierów wartościowych, kredytów i pożyczek jednostek samorządu terytorialnego 34.000,00
8070 Odsetki i dyskonto od krajowych skarbowych papierów wartościowych oraz od krajowych pożyczek i kredytów 34.000,00
758 Różne rozliczenia 71.000,00
75818 Rezerwy ogólne i celowe 71.000,00
4810 Rezerwy 71.000,00
801 Oświata i wychowanie 3.415.984,00
80101 Szkoły podstawowe 1.692.306,00
3020 Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń 73.058,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 983.902,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 84.006,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 199.033,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 27.930,00
4140 Wpłaty na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych 6.090,00
4170 Wydatki bezosobowe 6.720,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 102.146,00
4214 Zakup materiałów i wyposażenia – środki wł. gminy 15.405,00
4240 Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek 10.000,00
4260 Zakup energii 29.100,00
4270 Zakup usług remontowych 10.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 27.700,00
4350 Opłaty za usługi internetowe 3.460,00
4410 Podróże służbowe krajowe 3.900,00
4430 Różne opłaty i składki 7.200,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 62.656,00
6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych 40.000,00
80104 Przedszkola 201.734,00
3020 Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń 11.285,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 131.615,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 11.581,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 25.122,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 3.525,00
4140 Wpłaty na Państw. Fundusz Rehab. Osób Niepełnospr. 1.260,00
4214 Zakup materiałów i wyposażenia – środki wł. gminy 8.857,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 8.489,00
80110 Gimnazja 1.035.986,00
3020 Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń 48.749,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 552.554,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 47.354,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 114.008,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 15.997,00
4140 Wpłaty na Państw. Fundusz Rehab. Osób Niepełnospr. 4.200,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 36.500,00
4170 Wynagrodzenia bezosobowe 3.360,00
4240 Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek 10.000,00
4260 Zakup energii 10.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 7.500,00
4350 Opłaty za usługi internetowe 1.500,00
4410 Podróże służbowe krajowe 3.500,00
4430 Różne opłaty i składki 2.500,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 38.264,00
6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych 140.000,00
80113 Dowożenie uczniów do szkół 275.121,00
3020 Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń 500,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 31.979,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 2.486,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 6.018,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 850,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 800,00
4300 Zakup usług pozostałych 230.700,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 1.788,00
80114 Zespoły obsługi ekonomiczno-administracyjnej szkół 168.920,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 104.862,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 8.824,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 19.849,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 2.785,00
4170 Wynagrodzenia bezosobowe 1.200,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 7.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 18.800,00
4410 Podróże służbowe krajowe 1.000,00
4430 Różne opłaty i składki 1.500,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 3.100,00
80146 Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli 14.557,00
3020 Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń 14.557,00
80195 Pozostała działalność 27.360,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 27.360,00
803 Szkolnictwo wyższe 12.000,00
80309 Pomoc materialna dla studentów 12.000,00
3210 Stypendia i zasiłki dla studentów 12.000,00
851 Ochrona zdrowia 53.000,00
85121 Lecznictwo ambulatoryjne 10.000,00
6220 Dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych innych jednostek sektora finansów publ. 10.000,00
85154 Przeciwdziałanie alkoholizmowi 43.000,00
3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych 4.000,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 4.800,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 1.226,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 2.668,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 418,00
4170 Wynagrodzenia bezosobowe 11.760,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 3.107,00
4300 Zakup usług pozostałych 14.578,00
4410 Podróże służbowe krajowe 300,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 143,00
852 Pomoc społeczna 1.577.200,00
85212 Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego 923.000,00
3110 Świadczenia społeczne 886.512,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 10.055,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenia roczne 684,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 19.948,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 263,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 2.353,00
4300 Zakup usług pozostałych 3.185,00
85213 Składki na ubezpieczenie zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej oraz niektóre świadczenia rodzinne 11.000,00
4130 Składki na ubezpieczenie zdrowotne 11.000,00
85214 Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne 327.100,00
3110 Świadczenia społeczne 327.100,00
85215 Dodatki mieszkaniowe 130.000,00
3110 Świadczenia społeczne 130.000,00
85219 Ośrodki pomocy społecznej 144.100,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 87.051,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 7.178,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 16.767,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 2.274,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 10.080,00
4260 Zakup energii 1.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 12.640,00
4350 Opłaty za usługi internetowe 1.000,00
4410 Podróże służbowe krajowe 2.950,00
4430 Różne opłaty i składki 300,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 2.860,00
85295 Pozostała działalność 42.000,00
3110 Świadczenia społeczne 42.000,00
900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 843.827,00
90001 Gospodarka ściekowa i ochrona wód 638.000,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 3.000,00
4260 Zakup energii 2.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 3.000,00
4430 Różne opłaty i składki 10.000,00
6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych 70.000,00
6052 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych - gmina 550.000,00
90002 Gospodarka odpadami 55.827,00
3020 Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń 336,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 8.500,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 1.081,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 1.713,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 234,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 22.267,00
4300 Zakup usług pozostałych 13.000,00
4430 Różne opłaty i składki 8.000,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 696,00
90015 Oświetlenie ulic, placów i dróg 150.000,00
4260 Zakup energii 100.000,00
4270 Zakup usług remontowych 50.000,00
921 Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego 205.304,00
92109 Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby 125.812,00
3020 Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń 400,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 51.333,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 4.332,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 11.277,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 1.582,00
4170 Wynagrodzenia bezosobowe 14.400,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 13.200,00
4260 Zakup energii 6.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 15.720,00
4350 Opłaty za usługi internetowe 2.280,00
4410 Podróże służbowe krajowe 1.000,00
4430 Różne opłaty i składki 2.500,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 1.788,00
92116 Biblioteki 79.492,00
3020 Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń 300,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 43.255,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 3.700,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 8.644,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 1.213,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 4.000,00
4240 Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek 6.000,00
4260 Zakup energii 1.900,00
4300 Zakup usług pozostałych 5.000,00
4350 Opłaty za usługi internetowe 2.550,00
4410 Podróże służbowe krajowe 500,00
4430 Różne opłaty i składki 1.000,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 1.430,00
926 Kultura fizyczna i sport 46.000,00
92605 Zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu 46.000,00
2820 Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinan-sowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom 46.000,00
RAZEM: 8.558.764,00









Załącznik nr 6 do Uchwały Rady Gminy Rojewo
Nr XX/149/2004 z dnia 29.12.2004r.
Wykaz inwestycji gminnych planowanych do realizacji
w roku budżetowym 2005


Lp. Nazwa zadania inwestycyjnego Wartość kosztorysowa Środki własne Środki planowane do pozyskania Inne Dział Rozdział
1. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Osiek Wielki 350.000,00 120.000,00 230.000,00 - 010 01010
2. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Dąbie-Leśnianki 320.000,00 320.000,00 - - 010 01010
3. Opracowanie dokumentacji na budowę sieci wodociągowej do miejscowości Glinno Wielkie 20.000,00 20.000,00 - - 010 01010
4. Wykup działki od GS o powierzchni 0,20 ha pod budowę punktu zrzutu ścieków 37.000,00 37.000,00 - - 700 70005
5. Wykup budynku po byłej zlewni mleka od OSM zgodnie z zawartą ugodą 6.000,00 6.000,00 - - 700 70005
6. Modernizacja budynku szkoły podstawowej w Rojewicach polegający na wymianie stolarki okiennej w 2 klasach oraz wymianie podłogi w sali gimnastycznej 40.000,00 40.000,00 - - 801 80101
7. Modernizacja budynku Gimnazjum (wymiana okien, instalacji elektrycznej, adaptacja pomieszczenia na klasopracownię bio-chem.) 140.000,00 140.000,00 - - 801 80110
8. Budowa kanalizacji gminnej wraz z przyłączami w miejscowości Rojewo, Płonkowo, Płonkówko 3.666.000,00 550.000,00 3.116.000,00 - 900 90001
9. Opracowanie dokumentacji na kanalizację Rojewo – Jezuicka Struga 20.000,00 - - GFOŚ20.000,00
10. Realizacja projektu w zakresie działania „Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego” na terenie gm. Rojewo 400.000,00 80.000,00 320.000,00 - 900 90095
11. Dotacja dla Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej na zakup EKG do Ośrodka Zdrowia w Zawiszynie 10.000,00 10.000,00 - - 851 85121
12. Opracowanie dokumentacji na kanalizację 70.000,00 70.000,00 900 90001
RAZEM: 5.079.000,00 1.393.000,00 3.666.000,00 20.000,00

Finansowanie inwestycji:
· środki ujęte w budżecie – 1.393.000,00 zł (środki własne)
· środki z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska – 20.000,00 zł
Ogółem środki przeznaczone na inwestycje – 1.413.000,00 zł

















Załącznik nr 3 do Uchwały Rady Gminy Rojewo
Nr XX/149/2004 z dnia 29.12.2004r.


Plan przychodów i rozchodów budżetu Gminy Rojewo na 2005 rok

Paragraf I. Przychody Kwota Paragraf II. Rozchody Kwota
952 Z kredytów i pożyczek zaciągniętych w bankach krajowych 1.423.056,00 992 Spłaty otrzymanych pożyczek i kredytów 653.260,00
955 Przychody z tytułu innych rozliczeń krajowych (wolne środki) 359.000,00
SUMA: 1.782.056,00 SUMA: 653.260,00

Różnica przychodów i rozchodów (I-II) wynosi 1.128.796,00 zł















Załącznik nr 3 do Uchwały Rady Gminy Rojewo
Nr XX/149/2004 z dnia 29.12.2004r.

Planowane spłaty zobowiązań na 2005 rok i lata następne

Lp. Tytuł spłaty Planowane spłaty zobowiązań na lata
2005 2006 2007 2008 2009
1. Wykup papierów wartościowych wyemitowanych przez jednostki samorządu terytorialnego - - - - -
2. Spłata rat kredytów:- długoterminowych- odsetki 596.605,006.684,00 200.969,0026.477,00 200.969,0021.822,00 200.969,0019.003,0 200.969,0017.705,00
3. Spłaty rat pożyczki- długoterminowej- odsetki 56.655,0027.316,00 45.000,0048.000,0020.012,00 45.000,0048.000,0018.010,00 45.000,0048.000,0015.935,00 45.000,0048.000,0014.002,00
4. Potencjalne kwoty spłat z tytułu udzielonych poręczeń - - - - -
6. RAZEM: 743.915,00 340.458,00 333.801,00 328.907,00 325.676,00
6. Prognozowane (planowane) dochody budżetowe 7.429.968,00 8.033.748,00 8.114.085,00 8.195.226,00 8.277.178,00
7. Poziom spłat zobowiązań jednostki (% 5:6) nie może przekroczyć planowanych dochodów 10,01% 4,24% 4,11% 4,01% 3,93%






Załącznik nr 7 do Uchwały Rady Gminy Rojewo
Nr XX/149/2004 z dnia 29.12.2004r.

Prognozowane kwoty długu na 2005 rok i lata następne

Lp. Tytuł dłużny Kwota długu na dzień 31.12.2004r. Prognozowane kwoty długu według stanu na koniec roku
2005 2006 2007 2008 2009
1. Wyemitowane papiery wartościowe - - - - - -
2. Kredyty: - długoterminowe- krótkoterminowe 596.605,00- 1.423.056,00- 1.282.682,00- 1.081.713,00- 880.740,00- 679.775,00-
3. Pożyczki: - długoterminowe- krótkoterminowe 581.000,00 569.750,00 476.750,00 383.750,00 290.750,00 197.750,00
4. Przyjęte depozyty - - - - - -
5. Wymagalne zobowiązania: - - - - - -
a) jednostek budżetowychb) pozostałych jednostek (zakłady budż., gosp. pomocnicze, funduszy) wynikające z budżetowych: - ustaw,-orzeczeń sądu- udzielonych poręczeń i gwarancji- z innych tytułóww tym: - z dostaw towarów i usług- składek na ubezp. społ. i fund. pr.
6. Ogółem kwota zadłużenia 1.177.605,00 1.947.401,00 1.759.431,00 1.465.462,00 1.171.493,00 877.504,00
7. Prognozowane dochody budżetowe 7.954.206,00 7.429.968,00 8.114.085,00 8.195.226,00 8.277.178,00 8.359.950,00
8. Poziom zadłużenia jednostki (6:7) nie może przekroczyć ….% dochodów jedn. w danym roku budż. 14,80% 26,21% 21,68% 17,88% 14,15% 10,50%

Załącznik nr 8 do Uchwały Rady Gminy Rojewo
Nr XX/149/2004 z dnia 29.12.2004r.

Planowane wydatki do wykorzystania przez Sołectwa gminy Rojewo

Lp. Nazwa sołectwa Kwota
1. Dąbie – Leśnianki 500,00
2. Glinki - Jurancice 500,00
3. Glinno Wielkie – Osieczek - Jarki 500,00
4. Jaszczółtowo – Jezuicka Struga 500,00
5. Liszkowice – Stara Wieś 500,00
6. Liszkowo - Budziaki 2.240,00
7. Mierogoniewice 814,00
8. Osiek Wieki – Dabrowa Mała 500,00
9. Płonkowo 910,00
10. Płonkówko 878,00
11. Rojewo 1.825,00
12. Rojewice - Zawiszyn 665,00
13. Ściborze 1.334,00
14. Wybranowo 1.742,00
15. Żelechlin 562,00
16. Dobiesławice 1.050,00
17. Topola 980,00
RAZEM: 16.000,00





















Załącznik nr 4 do Uchwały Rady Gminy Rojewo
Nr XX/149/2004 z dnia 29.12.2004r.

Plan przychodów i wydatków
Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
na 2005 rok
Przychody

Dział Rozdział § Treść Kwota
900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 42.267,00
90011 Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej 42.267,00
Stan na początek roku 21.664,00
2960 Przelewy redystrybucyjne 20.603,00

Wydatki
Dział Rozdział § Treść Kwota
900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 42.267,00
90011 Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej 42.267,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 8.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 13.067,00
6110 Wydatki inwestycyjne funduszy celowych 20.000,00
Stan środków na dzień 31.12.2004r. 1.200,00

· wydatki inwestycyjne w kwocie 20.000,00 zł przeznaczone będą na sporządzenie dokumentacji na kanalizację, nitka Rojewo – Jezuicka Struga




















Załącznik nr 5 do Uchwały
Rady Gminy Rojewo
Nr XX/149/2004 z dnia 29.12.2004r.


Plan finansowy zadań zleconych na 2005 rok

Dochody

Dział Rozdział § Treść Kwota
750 Administracja publiczna 50.000,00
75011 Urzędy wojewódzkie 50.000,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zlec. gminie ustawami 50.000,00
751 Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa 1.300,00
75101 Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa 1.300,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zlec. gminie ustawami 1.300,00
852 Pomoc społeczna 1.033.100,00
85212 Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego 923.000,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zlec. gminie ustawami 923.000,00
85213 Składki na ubezpieczenie zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej oraz niektóre świadczenia rodzinne 11.000,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zlec. gminie ustawami 11.000,00
85214 Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne 99.100,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zlec. gminie ustawami 99.100,00
RAZEM: 1.084.400,00





Załącznik nr 5 do Uchwały
Rady Gminy Rojewo
Nr XX/149/2004 z dnia 29.12.2004r.

Plan finansowy zadań zleconych na 2005 rok
Wydatki

Dział Rozdział § Treść Kwota
750 Administracja publiczna 50.000,00
75011 Urzędy wojewódzkie 50.000,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 37.084,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 2.965,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 7.173,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 969,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 1.809,00
751 Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa 1.300,00
75101 Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa 1.300,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 500,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 89,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 12,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 477,00
4300 Zakup usług pozostałych 222,00
852 Pomoc społeczna 1.033.100,00
85212 Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego 923.000,00
3110 Świadczenia społeczne 886.512,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 10.739,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 19.948,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 263,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 2.353,00
4300 Zakup usług pozostałych 3.185,00
85213 Składki na ubezpieczenie zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej oraz niektóre świadczenia rodzinne 11.000,00
4130 Składki na ubezpieczenie zdrowotne 11.000,00
85214 Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne 99.100,00
3110 Świadczenia społeczne 99.100,00
RAZEM: 1.084.400,00

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 23:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Górny
Ilość wyświetleń: 470
12 marca 2008 23:04 Krzysztof Górny - Utworzenie dokumentu
Zatrzymaj banner przewijany