Zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami każdy organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej i samorządowej, organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sądy i trybunały, wyznacza co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję koordynatora do spraw dostępności.

Dane koordynatora ds. dostępności:

Marzena Jałoszyńska-Zielazna 

tel. 533-322-509

e-mail: odpady@rojewo.pl

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd;
przygotowanie i koordynacja wdrożenia Planu działania na rzecz poprawy zapewniania przez Urząd Gminy Rojewo dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy;
monitorowanie działalności Urzędu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
 



Załączniki:

Plan działania na rzecz poprawy dostępności
zarządzenie w sprawie wprowadzenia procedury składania wniosków o zapewnienie dostępności
procedura składania wniosków o zapewnienie dostępności
Wniosek_o_zapewnienie_dostępności_-_Ministerstwo_Sprawiedliwości